اهميت آموزش رندر با Vray

دانلود فيلم آموزشي رايگان - آموزش حرفه اي فوتوشاپ و آموزش وي ري(vray)

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اهميت آموزش رندر با Vray

۱۱ بازديد

وي ري

وي ري يك افزونه هم چيز تمام براي طراحان و هنرمنداني مي باشد كه مي خواهند ايده هاي ذهني خود را پياده سازي نمايند. در اين مقاله تصميم داريم تا درباره ي اهميت آموزش وي ري و همچنين آموزش رندر با vray صحبت كنيم.

كاربرد هاي وي ري

اين افزونه ابتدا فقط در رشته معماري مورد استفاده قرار مي گرفت اما با ارائه ي نسخه هاي جديد به مرور در بسياري از پروژه هاي هنري و طراحي  مثل ايجاد جلوه هاي ويژه، تبليغات، صنعت و بازي هاي رايانه اي مورد استفاده قرار گرفت.

وي ري هم چنين يك پلاگين رندر تجاري براي برنامه هاي كاربردي و نرم افزار هاي گرافيكي سه بعدي محسوب مي شود و از كاربرد هاي ديگر وي ري مي توان به  توليد فيلم، بازي هاي ويديويي، طراحي محصولات و طراحي صنعتي كه مربوط به صنايع رسانه اي، سرگرمي و طراحي مي باشند، اشاره نمود.

قوي ترين رندر با Vray

اكثرا از وي ري براي ايجاد تصوير با سرعت رندر بالا استفاده مي شود. وي ري از رايج ترين و پركاربرد ترين محصولات رندر مي باشد و به راحتي هم مي توان به منابع آموزش رندر با Vray كه در اينترنت موجود مي باشد دست يافت. رندر هايي كه در معماري با استفاده از وي ري ايجاد شده اند، طرح ها و مدل سازي هاي واقع بينانه اي را شامل مي شوند و با استفاده از آن ها مي توان عناصر موجود در طرح ها را به صورت طبيعي تر مجسم نمود.

ويژگي هاي وي ري

1-   سريع بودن وي ري:

اين افزونه نسبت به ديگر افزونه هاي موجود سرعت بسيار بالا تري دارد و با استفاده از آن مي توانيم كار ترجمه، ساخت انيميشن و ... با سرعت بيشتر و در زمان كوتاه تري انجام دهيم. در واقع استفاده از وي ري سبب صرفه جويي در زمان و تلاش ما و ارائه ي طرحي زيبا و با كيفيت مي شود.

2-   يكپارچه بودن وي ري:

يكي ديگر از ويژگي هي وي ري كه مي توان به آن اشاره نمود يكپارچه بودن آن و سازگاري با اكثر نرم افزار هاي ديگر مي باشد. اين افزونه قابليت ادغام با تمام برنامه هاي مدل سازي سه بعدي را دارد به همين خاطر است كه فايل هايي كه به وسيله اين افزونه ايجاد شده اند را مي توانيم با نرم افزار هاي ديگر همچون تري دي مكس،اسكچاپ و راينو ويرايش كنيم. از ويژگي هاي منحصر به فرد افزونه vray در رشته معماري نيز مي توان بهره مند شد.

3-   ابزار هاي متنوع وي ري:

افزونه كاربردي وي ري خود داراي تعداد زيادي ابزار گوناگون و مختلف مي باشد و به همين خاطر است كه تعداد زيادي از افراد مي توانند با اين افزونه كار كنند و تجربه كسب نمايند. هم چنين اين افزونه با ارائه ي ابزار هاي متفاوت و مناسب در زمينه طراحي باعث ايجاد سهولت در پروژه هاي مختلف معماري شده است.

4-   ايجاد تجسم واقعي به وسيله ي وي ري:

محصول نهايي كه به وسيله افزونه وي ري ايجاد مي شود داراي كيفيت بسيار بالايي است. با استفاده از اين نرم افزار كاربردي مي توانيد طراحي هاي بسيار دقيق و هوشمندانه اي را ارائه كنيد.

آموزش معماري داخلي

اگر شما قصد داريد تا مشتريان خود را در فضاهاي طراحي شده قانع نماييد، Vray بهترين انتخاب شماست.براي آموزش اين نرم افزار مي توانيد به سايت داتيس مراجعه كنيد كه در آن صد ها فيلم آموزشي رايگان مانند آموزش معماري داخلي، فيلم آموزشي طراحي آشپزخانه و... قرار دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد