آموزش حرفه اي فتوشاپ

دانلود فيلم آموزشي رايگان - آموزش حرفه اي فوتوشاپ و آموزش وي ري(vray)

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آموزش حرفه اي فتوشاپ

۱۵ بازديد

آموزش حرفه اي فتوشاپ داتيس

در ميان نرم افزار هاي  جديدي كه روز به روز روانه ي بازار مي شوند فتوشاپ هنوز جايگاه خود را حفظ نموده  و در صدر جدول برنامه هاي گرافيكي قرار دارد، به عبارتي در دنياي امروزي فتوشاپ و آموزش حرفه اي فتوشاپ يك پوئن مثبت براي شما به حساب مي آيد به همين خاطر قصد داريم تا در اين مقاله توضيحاتي درباره ي اين نرم افزار كاربردي ارائه دهيم.

در واقع فتوشاپ (photoshop) كه به معناي كارگاه عكس مي باشد  و مهم ترين كاربرد آن نيز ويرايش تصاوير است  از حرفه اي ترين نرم افزار هاي ويرايش عكس محسوب مي شود كه توسط Adobe system براي اين هدف توسعه پيدا كرده است.

فتوشاپ يكي از نرم افزار هاي شركت ادوبي مي باشد كه با ساير نرم افزار هاي ادوبي براي ويرايش و چاپ عكس ها و تصاوير مختلف در ارتباط است.

اين نرم افزار براي اولين بار توسط برادران نول در سال 1988 معرفي شد و در همان سال آن ها تمام حقوق اين نرم افزار كاربردي و ارزشمند را به شركت ادوبي فروختند.

كاربرد فتوشاپ

در واقع ما در دنيايي زندگي مي‌كنيم كه فتوشاپ از هر سويي زندگي ما را احاطه كرده و تحت تاثير قرار داده است. كارت ويزيت ها، عكس هاي پرسنلي،  بنر ها  و تابلو ها، تيتراژ ابتدايي و پاياني فيلم ها، طراحي و معماري ، عكاسي و.. همه و همه به وسيله فتوشاپ طراحي، ويرايش و به سرانجام رسيده اند، به همين دليل در اين زمان كه آموزش و به خصوص آموزش نرم افزار از ضروري ترين نياز هاي يك انسان كارامد مي باشد، آموزش حرفه اي فوتوشاپ مي تواند در بازار كار يك امتياز مثبت براي شما محسوب شود زيرا براي بسياري از كارفرمايان داشتن اطلاعات كافي در اين زمينه بسيار مهم است.

حال كه بحث به اينجا رسيد محال است كه شما هنرمند، طراح و يا معمار باشيد و ابزار و نرم افزاري براي بيان ايده هاي خود به سايرين نداشته باشيد. يكي از ابزار هاي مهم در زمينه ي معماري و طراحي نرم افزار vray مي باشد كه يك نوع پلاگين به حساب مي آيد و نتيجه ي كار را وارد مرحله ي جديد و فوق العاده اي مي كند.

نرم افزار vray

آموزش حرفه اي vray

نرم افزارvray، نرم افزاريست شبيه به فتوشاپ با كمي تفاوت كه توسط كمپاني  chaos group توليد شده است و رندر هاي فوق العاده اي را از صحنه هاي مورد نظر شما به كمك آناليز نور و سايه ها تهيه مي كند . در واقع در مواردي قوي تر و در مواردي ضعيف تر از فتوشاپ عمل ميكند مثلا اين نرم افزار نور پردازي ها و افكت هاي مختلف و با كيفيتي كه فقط مختص خود مي باشد را داراست ولي از طرفي براي رندر گرفتن به مهارت ويژه اي نياز داشته و ممكن است مقداري كند تر از فتوشاپ عمل نمايد.

با اين حال اگر شما در شغل معماري يا طراحي داخلي فعاليت داريد، با آموزش vray در كنار آموزش فتوشاپ مي توانيد به بهترين فرصت هاي شغلي دست يابيد.

در پايان اين نكته قابل ذكر است است كه گروه آموزشي داتيس همه ي اين آموزش ها را از جمله آموزش حرفه اي فوتوشاپ، آموزش vray، فيلم آموزشي مديريت پروژه MS پروجكت كه يك نرم افزار براي مديريت پروژه هاي شما و يك بخش از خانواده ي بزرگ مايكروسافت  مي باشد و هزاران آموزش ديگر در قالب پكيج هاي آموزشي براي ارائه به شما آماده كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد